8 Aralık 2009 Salı

Kaç Kişi..?

dün gece..
gökyüzü en koyu lacivertindeyken..tek tük ışıklar..
cam kıyısında bir kahve, bir kahve daha..birkaç sigara..

kimbilir kaç kişinin uykusu bölünmüş..kaç kişi ağlıyor, sancı çekiyor..
kaç kadın şiddete maruz kalıyor şu an..kaç bağımlı kriz geçiriyor..
yarın yapacağı sürpriz için heyecanından uyuyamıyor..kaç bebek doğuyor mutlu yada istenmeyen kaç bebek..

kaç kişi evlenecek yarın büyük umutlarla hala hazırlıklarını yapan şu an, boşanmak için kaç kişi beden yada gönül yılgını..

kaç kişi "ben yaptım oldu" diyor..kaç kişi silivri şu an neler olduğunu merak ediyor..ve kimbilir kaç anne evladım şehit olmasın diye allaha yakarıyor..

kaç kişi yol kenarında can çekişiyor kanlar içinde ambulans bekliyor..şişeleri bitirmiş de doyamamış sarhoşluğun tadına kaç hüzünbaz..
kaçı cinnet geçiriyor, yakıyor yıkıyor..

kaç kişi balkon kenarında seçim yapıyor..hayata tutunmak için savaş veriyor..kaç kişi zaferini kutluyor..

kaç kişi böbrek müjdesi bekliyor dünkü gibi umutla..
kimbilir..kaçırılan kaç çocuğun canı yanıyor..kaçı duvar dibinde, ayazda..aç..
..
sırtım..güvenim..
şanslı olduğuma sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim..?

2 yorum:

Ayşe dedi ki...

çok sevdiğim bir söz var :
''Işık ve Karanlık
Karşı karşıya dururlar.
Biri diğerine bağımlıdır.
Tıpkı sağ bacağın bir adımının
Soldakine bağımlı olduğu gibi.''
ve dualiteyi çok güzel anlatıyor bence.
her şey bizim için yabancı...

Nazlı dedi ki...

herşey bizim için evet..ve hayat devam ediyor..