6 Ağustos 2009 Perşembe

El Falı..

Hep karşılaşırdım da aklıma gelmemişti elektronik el falına baktırmak..Geçenlerde migrostan çıkarken bi deneyeyim istedim.. Standart el şeması ve açıklaması vardı fakat ben buraya koymayı beceremedim..

Üst kapağını açtı güzel bir kızcağız..Avucum iç tarafa gelecek şekilde koydum, doğum günü ay ve yıl istedi söyledim, tuşlara basıp yazdı..Kısacık bir süre sonra elime mavi matbu bir kağıt verdi..

Elementi: Su
Özelliği: Hassas
Gezegeni: Neptün
Değerli taşı: Safir, mercan (ben ametist diye biliyordum)
Rengi: Mavi, Yeşil..(asla, ben en çok kırmızıyı severim)
Uğurlu sayısı: 7
Uğurlu günü: Çarşamba
..
Devamında aşk uyumu, diğer bazı uyumlar ve kişisel davranışları sıralamış..
Diğer başlıklar ve açıklamaları ise herkesin kendi burcu için bildik şeyler..
- Genel Özelliği..
-Düşünce ve Kişisel Özelliğiniz..
-Yaşam Çizginiz..

Başlıklardan kısa alıntılar..

"Mutluluk için yapamayacağınız şey yok ve dostlarınızı kıskanmak yerine uyarmayı ve yardımlaşmayı seviyorsunuz..Ailenizle güven ortamının oluşturulmasında temel özelliğin sadakat olduğunu düşünüyorsunuz..İletişimin herhangi bir dalı sizin için biçilmiş bir kaftan..

"En büyük özelliği fedakarlığıdır..Her zaman rüyalarının prensini arar ve bulduğu anda sadece onun için yaşar, onun dünyada tek olduğuna bütün kalbiyle inanır..Güven ve sadakat onun için en önemli unsurdur..Romantik, renkli kişiliği,humanist bir yapı....
yok çok uzun bu bölüm..Dahasını yazmayayım övünme gibi olmasın:)

"Hayat çizginiz açık, fedakarlıklar hayatınızı olumlu yönde değiştiriyor".. (kesinlikle yalan..!)
Çünkü her fedakarlığımda..neyse..

İlk cümleden hayat çizgimdeki yalanı okuyunca..Buna bağlı bütün kalanı hepten yalan....

İlginç bir cümle yakaladım Çin Astrolojisi ile ilgili olan burcumda..

Diyor ki..

"Bakmayın siz sakin durduğuna..Bu duruş yeri ve zamanı geldiğinde tahmin edemeyceğiniz bir hırçınlığa dönüşür"..

İşte bu kesinlikle doğru:)
.

Hiç yorum yok: