19 Kasım 2009 Perşembe

Basitlik..

insan ölümüne sever ya..
canı canındadır..derin bi nefes çekip de bırakamaz ya "canı" çıkmasın diye..

bazen de cinsiyet ayırmadan..
"insan" olduğu için..

her iki şıkta da..
canımdan çok sevsemde..gözümde "küçük" yok dahası "küçücük" gösterecek tek konu..
"para"..
hele bunun sözünü eden taraf erkek ise..
hani..ne imiş? ne kadar imiş..?

zaman, emek..pişmanlık duyulsa da, o zaman zarfında değerini göstermiştir..
ama "para"..

insanın "zikrini" ortaya çıkarması..
..
o büyük..o ideal..

"küçücük"

4 yorum:

Ayşe dedi ki...

o zaman bir nefeste içine çekmek ve sonrasında bırakmak kolay olmalı değil mi? canın değildir çünkü o...çıkabilir :))) ve hatta bırak çıksın hemen :)))
durakta daha fazla oyalanmak neden ?

aysegul dedi ki...

Heey yabancı seni seviyorum işte:))

money
money
isn't
it
funny

:D:D:D

Adsız dedi ki...

Etinden sütünden yününden kılından tüyünden öğğkk:)))Biti kanlanmıştır herifin.Boşver güzel kardeşim.Bas bas paraları leylaya deyip dalga geçecen hayat kısa tadını çıkar.Fikret

Nazlı dedi ki...

sevgili ayşe..dedim ya tek bir konu küçültür..yüklediğim onca anlamdan sadece "bu anlamı" geri aldığımda, kalan görüntüyü sevmedim..
soluğumu verdim ve seni andım..
iyi ki varsın ayşecim:)

ismini sevdiğim ayşegül:) gelmişsin, iyimişsin..yabancıyı mutlu etmişsin..
bence de, hemde en gülünç..ama geçti..


fikret..bazı erkekler kendisini "et, süt, yoğurt" gibi görebiliyor demekki..farklı bir bakış açısı..